Nou rellotge de sol. Partida Els Cuarts de Benilloba El Comtat


Diguem, que té a veure uns sarments de vinya, en fer un rellotge de sol? Sembla estrany, però així va ser.

Li vaig demanar a Pepe que volia fer-li un rellotge de sol en la seua casa de camp.

La meua tia va posar la casa de camp en venda després que enviudara, ja no tenia sentit tindre-la. Dues dècades abans li compraren el terreny a una tia llunyana d'Héctor el meu oncle.



 



De vegades els pares s'embarquen en aventures que sols ells coneixen, els meus oncles compraren el terreny seguint el consell del cardiòleg de Carolina, la meua cosina devia passar 
llargues estones en el camp. 
Però Carolina no va poder superar la  malaltia, ens va deixar.

Temps després es posaren a la venda uns bancals que fitaven amb els dels meus oncles, els compraren els meus pares, i també construïren una casa de camp. Allí passarem dos décades de caps de setmana i vacances molt bons, tant nosaltres com els meus oncles i els meus cosins.





Pepe i Natalia van comprar la casa de camp dels meus oncles, vam ser bons veïns fins que els meus pares decidiren vendre la casa de camp. El meu pare estava molt malalt.

Aquest passat hivern vaig quedar un dissabte en Pepe, volia uns sarments de la  vinya. D'ahí em vingueren al cap tos els records de temps passats.







Rellotge de sol declinant a llevant, números romans de
les V del matí fins  les IV de la vesprada divisions cada
mitja hora, les línies de les hores formen un semicercle
abans d'arribar al pol del rellotge, les mitges hores de traç més curt


Fet en la primavera de l'any 2019 amb la col·laboració de Pepe,  rubricat amb  les inicials DM.
La D invertida com signe els meus rellotges.




Comentaris